Friday 19 August 2011

adikku....

cite pasal jam sebenarnye.... maksu aku suh jual jam g-shock.. harganye rm20.00!! tapi adek aku nak jual rm25.00... biaselah die nak dapat keuntungan kan.. hahahah!!! cikgu rohana beli 1 jam and cikgu ayu beli 4 jam, cikgu rohana ngan cikgu ayu nak tolong adik aku ni jual jam.. 

adek aku jual 20 hingget jer.. tapi die ckp ngan mak aku cikgu mintak diskaun and klu x bagi diskaun cikgu rampas jam tuh.. sebenarnye die mereke cite.. aku tak fhm tul asal die nak tipu..die kate die takot mak aku... pelik tul lah mak aku bukan garang pon...

lepas adek aku cite kat mak aku,mak aku teros cite kat blog die... pastu ade sorg cikgu ni die kan cikgu miskinah die jugak pembace blog mak aku... 

last2 cikgu rohana cite semua nye kat mak aku... pastu adik aku kene marah... ( padan muke die ) 

tapi betul ah aku ckp aku x sangke adik aku tipu mak aku.... haish budak ni semakin menjadi2 heheheh
k lah bye 

No comments:

Post a Comment